Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach , ul. Wiejska 3, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 359 02 32, fax. 083 3590288.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.losice.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi powiatowej Nr 2031W Korczówka - Kolonia Korczówka - Mszanna od km 1+000 do km 1+616,90, odcinek dł. 0,6169 km w zakresie obejmującym wykonanie robót ziemnych oraz warstwy z kruszywa pod podbudowę..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi powiatowej Nr 2031W Korczówka - Kolonia Korczówka - Mszanna od km 1+000 do km 1+616,90, odcinek dł. 0,6169 km w zakresie obejmującym wykonanie robót ziemnych oraz warstwy z kruszywa pod podbudowę.
Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości
1 700 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych),
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - (wypis z ewidencji działalności gospodarczej lub KRS),
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
- zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują personelem odpowiadającym za realizację zamówienia, tj. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej należącej aktualnie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym. dzierżawionym) w ilości nie mniejszej niż:
a) równiarka samojezdna - szt. 1
b) ładowarka - szt. 2
c) samochód ciężarowy samowyładowczy - szt. 2
d) koparka samojezdna - szt. 1
e) spycharka gąsienicowa - szt. 1
f) walec wibracyjny gładki - szt. 1
g) płytowa zagęszczarka wibracyjna - szt. 2
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.
5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 zł.
6) posiadających potwierdzenie wniesienia wadium.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
1.Dokumenty wymagane :
- formularz ofertowy (zał. nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym - (zał. nr 2),
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 6 ,
- wykaz sprzętu przewidzianego do zrealizowania zamówienia - załącznik Nr 5,
- wykaz personelu niezbędnego do wykonania zamówienia - załącznik Nr 7,
- oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że min. 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do oświadczenia należy dołączyć kopię uprawnień budowanych i aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby zawodowej - załącznik Nr 8,
- oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- załącznik nr 3,
1.1 Inne dokumenty:
- dowód wniesienia wadium,
- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako podwykonawcy, wraz z podaniem ich nazw, a także zakresu wykonywanych przez nich robót.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej :
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. konsorcjum).
W takim przypadku oferta musi spełniać następujące wymagania:
1. W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzi w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą.
4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
5. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu Nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.losice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach ul. Wiejska 3, 08-200 Łosice, pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach ul. Wiejska 3, 08-200 Łosice, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).