Łosice: Odbudowa drogi powiatowej nr 2037W Huszlew - Makarówka -Wygnanki, w miejscowości Makarówka, o dł. 0,500 km, od km 4+090 do km 4+590.
Numer ogłoszenia: 287408 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach , ul. Wiejska 3, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 359 02 32, faks 083 3590288.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi powiatowej nr 2037W Huszlew - Makarówka -Wygnanki, w miejscowości Makarówka, o dł. 0,500 km, od km 4+090 do km 4+590..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa drogi powiatowej nr 2037W Huszlew - Makarówka -Wygnanki, w miejscowości Makarówka, o dł. 0,500 km, od km 4+090 do km 4+590. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w : a) przedmiarze robót- załącznik nr 10 do SIWZ, b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót- załącznik nr 11 do SIWZ. c) dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SIWZ..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 12 000,00 zł, (słownie: dwanaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust Pzp Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sposób określony w projekcie umowy stanowiącym integralną część oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ tj. 1. Zmiana terminu zakończenia zamówienia: 1.1. Spowodowane warunkami atmosferycznymi: a) warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych inwestycji i dokonania jej odbioru końcowego w terminie wynikającym z umowy. Termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. b) klęski żywiołowe 1.2. Spowodowane przez: a) warunki geologiczne odbiegające od przyjętych w dokumentacji projektowej b) niewybuchy, niewypały c) wykopaliska archeologiczne. Termin wykonania umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Zmianie dotyczącej zakresu robót i wynagrodzenia: 2.1. okoliczności powodujące niewykonanie zakresu przedmiotu zamówienia i ustalenie wynagrodzenia. W przypadku przerwania robót budowlanych spowodowanego złymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi prowadzenie robót i dokonania jej odbioru końcowego w terminie wynikającym z umowy, wynagrodzenie należne Wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót wyszczególnionych w łączącej strony umowie. Zmiana wartości ustalona zostanie na podstawie obmiaru z natury wykonanych rzeczywistych robót i sporządzonego kosztorysu powykonawczego w oparciu o wykonany zakres robót i ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego i zapłata Wykonawcy za wykonany rzeczywisty zakres robót. 3. Zmianach osobowych: 3.1. zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. 4. Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: - siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; - zmiana obowiązującej stawki podatku VAT. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 145 ustawy Pzp. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie Aneksu podpisanego przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.losice.pl; zdp.nbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach, ul. Wiejska 3, 08-200 Łosice, pokój nr 4 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach, ul. Wiejska 3, 08-200 Łosice, pokój nr 7 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie