Łosice: ZADANIE Nr I - Likwidacja odcinków przełomowych na drogach powiatowych
na terenie Gmin Olszanka i Łosice
ZADANIE Nr II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2041W Waśkowólka - Żurawlówka -
Wygoda na odc. od km 0+276 do km 0+526
Numer ogłoszenia: 263604 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach , ul. Wiejska 3, 08-200 Łosice, woj. mazowieckie, tel. 083 359 02 32, faks 083 3590288.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE Nr I - Likwidacja odcinków przełomowych na drogach powiatowych na terenie Gmin Olszanka i Łosice ZADANIE Nr II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2041W Waśkowólka - Żurawlówka - Wygoda na odc. od km 0+276 do km 0+526.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr I -Likwidacja odcinków przełomowych na drogach powiatowych na terenie Gmin Olszanka i Łosice ZADANIE Nr II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2041W Waśkowólka - Żurawlówka - Wygoda na odc. od km 0+276 do km 0+526 Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w : a) przedmiarze robót (oddzielnie dla każdego ZADANIA), b) wykazie odcinków likwidacji przełomów (dotyczy ZADANIA Nr I) b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w odpowiedniej wysokości dla każdego ZADANIA. Ustala się wadium w odpowiedniej wysokości: -Dla ZADANIA Nr I - 15 000 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych), -Dla ZADANIA Nr II - 3 000 zł, (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie (wymagania minimalne): dotyczy ZADANIA Nr I : - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 50Mg/godz. - zlokalizowaną w odległości do 80 km od miejsca robót, - układarką mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem o wydajności minimum 150 ton/godz. - 1 szt., - koparką samojezdną - szt. 1 - walcem kołowym (gładkim) - 2 szt., - zagęszczarką/ płytą wibracyjną o masie min. 200 kg - 1 szt. dotyczy ZADANIA Nr II: - wytwórnią mas bitumicznych o wydajności min. 50Mg/godz. - zlokalizowaną w odległości do 80 km od miejsca robót, - układarką mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem o wydajności minimum 150 ton/godz. - 1 szt., - walcem kołowym (gładkim) - 2 szt., - zagęszczarką/ płytą wibracyjną o masie min. 200 kg - 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowanymi w specjalności drogowej (w tym kierownik budowy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy ZADANIA Nr I: Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1,0 mln złotych. Dotyczy ZADANIA Nr II: Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.losice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach
ul. Wiejska 3
08-200 Łosice
pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Łosicach ul. Wiejska 3 08-200 Łosice pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr I -Likwidacja odcinków przełomowych na drogach powiatowych na terenie Gmin Olszanka i Łosice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr I -Likwidacja odcinków przełomowych na drogach powiatowych na terenie Gmin Olszanka i Łosice Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w : a) przedmiarze robót, b) wykazie odcinków likwidacji przełomów, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2041W Waśkowólka - Żurawlówka - Wygoda na odc. od km 0+276 do km 0+526.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w : a) przedmiarze robót, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.